poniedziałek, 24 września 2012

Powróciłam.

Przepraszam bardzo, zupełnie nie miałam czasu pisać.. Szkoła i te sprawy... ehh..
Wybaczcie. !

Więc jak już wszyscy zauważyli, bo o to nie trudno, nastała jesień , a z nią co? szkoła....
Cieszę się nawet z tego, znów spotkania z przyjaciółmi codzienne itp. :)
Gicior, że tak powiem. ;D

Iii, wpadł mi do głowy nowy pomysł. !
Blog, ale ... z niezwykłym opowiadaniem. :D
Byłyby to wszystkie te historyjki, które wymyślamy (dziewczyny) sobie przed snem z wymarzonym chłopakiem itp itd... :D Alee.....byłyby to powiedzmy że moje historie. :D Co wy na to? xD
W końcu trzeba gdzieś umieszczać swoje myśli. xd
Co wy na to???


2 komentarze:

  1. jesien to piekna pora<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam bardzo serdecznie na bloga o zdrowym odżywianiu, odchudzaniu, diecie, skłądnikach odżywczych... To dopiero poczatek, ale gwarantuję że nie będziesz nie zadowolona! Zachęcam do brania do obserwowanych, bo planuję stworzyć kompedium zdrowia z świetnymi artykułami - oraz będziesz mogła zoabczyć moje wyniki w odchdzaniu się! Właśnie na diecie jak najbardziej zdrowej i naturalnej! Zapraszam :)

    http://posluchajswojegociala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń