środa, 15 sierpnia 2012

Madagaskar 3


Tytuł : Madagaskar 3
Czas Trwania: 1godz. 29min.
Gatunek : Animacja , Familijny , Komedia , Przygodowy
Produkcja : USA
Reżyseria: Eric Damell,Tom McGrath
Scenariusz: Noah Baumbach , Eric Damell

Jak już wiecie z poprzedniego posta, niedawno byłam w kinie na Madagaskarze. :)
Nie żałuję. <3
Gorąco polecam.
Super zabawa, dawno się tak nie uśmiałam.
Znalazłam w necie kilka zwiastunów, zaraz wstawię. :)

Zwiastun 1

Zwiastun 2

A teraz kilka fotek. :)















Myślę , że na dziś wystarczy. :)
Pozdrawiam wszystkich gorąco. ^
Goodbye .:D

9 komentarzy:

  1. fajne ogladalam:)
    ale najlepszy byl tekst Juliana:
    Czy mowil ci ktos ze wygladasz jak modelka?!
    świetne:D

    OdpowiedzUsuń
  2. koniecznie muszę to obejrzeć, uwielbiam Madagaskar :P

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. byłam na tym <3 superzajefajnyextra film <3

    zapraszam do mnie photographypassiion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę obejrzeć ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://dagsonik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah szczerze mówiąc tak popularna bajka a ja jej nie oglądałam mam chyba którąś część na kompie, ale może kiedyś fragmentem zerknęłam . :P
    zapraszam do mnie :
    www.everyday-smart.blogspot.com
    Liczę na dobry komentarz i obserwowane ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak! Film jest świetny! Warto obejrzeć ;)
    Zapraszam:
    http://pilkanoznamarysia.blogspot.com/2012/08/primera-division-201213.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpadnij http://blog-marzycielki.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny film ;-)
    zapraszam do mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń