piątek, 3 sierpnia 2012

iii.....

Przepraszam za moją długą nieobecność, niestety nie mogłam nic dodać. ; (
Tęskniłam za tym. ! Za Wami, za postami.
No ale , jak przystało na udane wakacje, trzeba gdzieś wyjechać. ; )
Więc przez tydzień siedzialam w górach.
Siedziałam , to złe określenie, ja jako ta z adhd , nie usiedziałabym w miejscu długo, więc troche tam się pozwiedzało. :D
Powstawiam wam kilka zdjeć, mojego autorstwa. : ) <3
Giewont , widok z Sarniej Skały. : )
Jakaś tam rzeczka.                                                                                
Polana Rusinowa 
Polana Rusinowa

Więcej zdjęć wstawię jutro, obiecuję. :) 
Dziś już muszę lecieć. : (
No więc tego no, komentujcie ? :D :) 
Pozdrawiam. : ) 
Aaa , no  i inne blogi skomentuje i obejrzę wieczorkiem, obiecuję. 

3 komentarze:

  1. góry są fajne:0
    ale i tak właśnie w górach najbardziej podoba mi sie Morskie Oko <3
    zapraszm do mnie:sennierealny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia ; )

    obserwuję i zapraszam na photographypassiion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne widoki
    Obserwuje i zapraszam do mnie:
    http://sweet-moon15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń